marți, 26 noiembrie 2013

Refacere

Am fost plecat 4 zile la Brasov. N-am mancat asa cum ar trebui pe acolo si nici antrenament. O pauza binemeritata, sa se mai refaca nestingherit si muschiul  :) Aseara am bagat cateva seturi de ardere sa transpir putin si sa ard. Am pus la sfarsit izometrii gen stat cu picioarele in L sau plansa ( ca intr-o flotare dar stai pe antebrat si trebuie sa te mentii cu corpul drept). Astazi am fost la sala si m-am concentrat mai mult pe bara, pana la sfarsitul anului vreau sa ajung la 20 de tractiuni. Nu pot sa ma tin foarte mult de bara, de la palme asa ca am facut multe izometrii agatat si tractiuni la paralele. Am inceput cu eliptica 10 minute si am terminat cu banda 10 minute. 
Sper sa realizez si cele 500 de flotari, n-am stabilit ziua inca. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu